6 תשובות
הכי טובים זה קפטן אמריקה 2 ו3 ואנדגיים ואינפיניטי וור
והכי פחות טוב הענק הירוק
והכי פחות טוב הענק הירוק
הכי גרוע - קפטן מארוול
הכי טוב - קשה להחליט, אבל the guardians of the galaxy
אנדגיים היה גרוע, אינפיניטי וור היה סבבה, לא יותר
הכי טוב - קשה להחליט, אבל the guardians of the galaxy
אנדגיים היה גרוע, אינפיניטי וור היה סבבה, לא יותר
הכי טוב איירון מן.
הכי פחות ספיידרמן (החדש).
הכי פחות ספיידרמן (החדש).
אנדגיים היה גרוע בכל קנה מידה אפשרי, קרינג' בטירוף, עלילה די מעפנה, סקרינפליי נורא, מבע קולנוע מאוד רגיל, משחק ובימוי סבירים, עריכה משעממת.
הכי טוב: captain america 2: the winter soldier.
הכי גרוע: the incredible hulk
הכי גרוע: the incredible hulk
חייל החורף!!
והכי גרוע לא יודעת אולי ההאלק
והכי גרוע לא יודעת אולי ההאלק
באותו הנושא: