5 תשובות
למה
אנוכיות היא לא דבר רע בכלל.
בכל מקרה אני מבינה אותך ברור שזה יהיה לך קשה ..
אני חושבת שכדאי לך לדבר איתו על מה קורה ביניהם ותגידי לו שאת לא רוצה שהמצב העכשווי ישתנה ותראי כבר מה הוא יענה. אני לא אשקר לך, ברור שזה לא ישאר אותו דבר כי כאן הוא יצטרך לפנות עוד זמן למישהי אחרת ובטח הם יבלו הרבה.
אבל זה לא אומר שהוא ישכח ממך או שתרדי "מסדר העדיפויות" זה כנראה ישאר אותו דבר. מקווה בשבילך שיהיה טוב
בכל מקרה אני מבינה אותך ברור שזה יהיה לך קשה ..
אני חושבת שכדאי לך לדבר איתו על מה קורה ביניהם ותגידי לו שאת לא רוצה שהמצב העכשווי ישתנה ותראי כבר מה הוא יענה. אני לא אשקר לך, ברור שזה לא ישאר אותו דבר כי כאן הוא יצטרך לפנות עוד זמן למישהי אחרת ובטח הם יבלו הרבה.
אבל זה לא אומר שהוא ישכח ממך או שתרדי "מסדר העדיפויות" זה כנראה ישאר אותו דבר. מקווה בשבילך שיהיה טוב
זה ממש לגיטימי כולם אנוכיים פשוט לא לכולם יש את האומץ להכיר בזה ולהגיד את זה גם אני כמוך
אנונימית
א. כן זה אנוכי מצידך אבל זה עדיין טוב.
ב. אם היא באמת לא תרצה שתדברי איתו אז היא לא בסדר פה.
ב. אם היא באמת לא תרצה שתדברי איתו אז היא לא בסדר פה.
לא הייתי אומרת שזה אנוכי אם הפחד שלך הוא שהיא לא תרצה שהוא יסתובב איתך יותר. אם את חשובה לו אני לא חושבת שהוא יוותר עלייך בכזאת קלות. אם זה קורה אי פעם אני חושבת שאולי כדאי לך לבקש ממנו לפגוש אותה ולנסות להתחבר אליה כי אני בטוחה שהיא תרגיש פחות מאויימת אם היא תראה שהקשר שלכם לא רומנטי בכלל ותדע מי את
באותו הנושא: