3 תשובות
כן זה כולה חנות
אנונימית
כן ברור
גם עכשיו נהיה סטייל לבנות שהוא גברי כזה, כל הגינסים הרחבים והחולצות הענקיות
זה מהמם בעיני
גם עכשיו נהיה סטייל לבנות שהוא גברי כזה, כל הגינסים הרחבים והחולצות הענקיות
זה מהמם בעיני
כן ברור, בגד זו סך הכל פיסת בד, לא צריך להיות לה מגדר.
אם הבגדים במחלקת גברים לא היו ענקיים עלי כבר מזמן הייתי קונה שם.
אם הבגדים במחלקת גברים לא היו ענקיים עלי כבר מזמן הייתי קונה שם.
באותו הנושא: