17 תשובות
מישהו מכריח אותך?
תאמת,לא היה מקרה אחד בנתיים בקשר למקרה הזה ששמעו על זה שהיה הדבקה או שהתגלה שם חולה קורונה מאומת.
בחירה שלך אם להיות שמח ביום שבו אנשים מהעם שלך נהרגו,אתה פשוט מזעזע אותי התגובה שלך .
מביך לראות כמה שנאת חינם יש בין יהודים ליהודים וכמה מחפשים את החרדים על קטנות.
בחירה שלך אם להיות שמח ביום שבו אנשים מהעם שלך נהרגו,אתה פשוט מזעזע אותי התגובה שלך .
מביך לראות כמה שנאת חינם יש בין יהודים ליהודים וכמה מחפשים את החרדים על קטנות.
^^כשאת עם מיליוני איש צריך
כן תחפש עוד סיבות לשנאת יהודים שלך
שואל השאלה:
מי אמר שאני מחפש רק את החרדים? אני לא רוצה למות מקורונה
מי אמר שאני מחפש רק את החרדים? אני לא רוצה למות מקורונה
^זה לא היה חובה.
ולא היה מקרה שרשמו בו שהתגלה חולה מאומת אז די לחפש על קטנות ולחפש כותרות על חרדים
ולא היה מקרה שרשמו בו שהתגלה חולה מאומת אז די לחפש על קטנות ולחפש כותרות על חרדים
חובת עטיית מסיכה במרחב הפתוח בוטלה לפני כמה שבועות, כך שהם לא עברו על החוק. מה גם שסביר שרובם מחוסנים, כך שגם סיכון במובן הבריאותי לא ממש קיים. אם כבר, הוא קייםב קרב הישראלים שחזרו מהודו ומסרבים להיבדק. הם עלולים להביא איתם מוטציה הודית חדשה ומידבקת, הרי בהודו יש עכשיו גל קורונה מטורף. לפי השערות מסוימות אחד מכל שלושה הודים חולה בנגיף.
תראה לי מישהו אחד בתל אביב עם מסיכה
עליהם לא מדברים כי הם לא חרדים
עליהם לא מדברים כי הם לא חרדים
שואל השאלה:
אני באותה המידה גם לא הולך למסיבות, ברים בתל אביב ואפילו בתחבורה ציבורית אני לא נוסע בגלל הפחד להידבק ואני מחוסן בשתי המנות
אני באותה המידה גם לא הולך למסיבות, ברים בתל אביב ואפילו בתחבורה ציבורית אני לא נוסע בגלל הפחד להידבק ואני מחוסן בשתי המנות
אתה לא רוצה למות? אל תצא מהבית ותשים אתה מסיכה.
אף אחד לא שואל אותך מה לעשות.
יאללה הקורונה עברה נמאס כבר,כמה שנאה יש בכם איכס.
אף אחד לא שואל אותך מה לעשות.
יאללה הקורונה עברה נמאס כבר,כמה שנאה יש בכם איכס.
ברחוב מותר לא לשים
אבל בהתקהלות *חובה* לשים מסיכות
אבל בהתקהלות *חובה* לשים מסיכות
^בדיוק..
אף אחד לא מכריח אותך לכבד.
אבל 45+ אנשים מתו.. המינימום שאת יכולה לעשות זה לכבד.
תעשי מה שבאלך
אבל 45+ אנשים מתו.. המינימום שאת יכולה לעשות זה לכבד.
תעשי מה שבאלך
אז מעבר לביטול חובת המסכות,
חבל שלא התעדכנת -
כי דווקא במירון, מסיבות ביטחוניות - המשטרה הורתה להיות בלי מסכות!
החרדה שלך יותר מסוכנת מכל וירוס
חבל שלא התעדכנת -
כי דווקא במירון, מסיבות ביטחוניות - המשטרה הורתה להיות בלי מסכות!
החרדה שלך יותר מסוכנת מכל וירוס
הם הורו את זה כי הם לא רצו להסתבך עם חצי מליון חרדים או לא יודעת כמה היו שם
(הראו את זה בחדשות הייתה כתבה)
(הראו את זה בחדשות הייתה כתבה)
הם מתו. זה כבוד בסיסי ואל תהיה כל כך בטוח שהם לא שמו מסיכות
אחותי תסתכלי בסירטונים....
אף אחד לא לבש מסיכה
אף אחד לא לבש מסיכה
באותו הנושא: