5 תשובות
פחית חלב מרוכז (מגיע בקופסאת שימורים כזו)
3 מיכלי שמנת מתוקה להקצפה (250 מל כל אחת)

להקציף את השמנת במיקסר עם וו בלון עד שזה די קצפת
להוסיף את החלב המרוכז ולהקציף עוד קצת
וזהו, עכשיו להוסיף איזה טעם שבא לך, למשל שוקולד (אז תוסיפי קקאו), תות (אז תוסיפי תותים מעוכים) וניל (אז תוסיפי וניל) וכו וכו וכו
אני אוהבת לחלק את זה לשלוש ולעשות כל אחד בטעם אחר

** החלב המרוכז מאוד מאוד מתוק אז אין צורך להוסיף סוכר או ממתיק כלשהו בנוסף לטעם
** אם יש לך טעם מסויים שאת רוצה תגידי יש מצב אני יודעת איך להכין, את יכולה גם סתם לערבב ולהוסיף דברים שנראים לך
פחית (400 מל) חלב מרוכז, קר מהמקרר
2 מיכלים (500 מל) שמנת מתוקה 38%, קרה מאוד
כפית תמצית וניל איכותית (אופציונלי)

אופן הכנה:
שופכים את השמנת הקרה לקערת מיקסר עם וו הקצפה ומקציפים במהירות בינונית עד שנוצרת קצפת רכה.
עוצרים את המיקסר, מוסיפים חלב מרוכז (ותמצית וניל אם רוצים) וממשיכים להקציף עד שנוצרת קצפת יציבה. ו-זהו!
עכשיו נשאר לכם להוסיף את התוספות שאתם אוהבים: עוגיות אוראו שבורות, מרשמלו, שברי עוגיות שוקולד, מחית מנגו (1/4 כוס מחית פרי לכמות המצרכים הספציפית הזו), ריבת חלב. פשוט תשחקו.
מעבירים לקופסה אטומה ושומרים במקפיא לפחות 6 שעות לפני שזוללים.
אה ואז להקפיא את זה כמובן לאיזה לילה
אנונימית
קונים גלידה יותר קל