8 תשובות
לצאת מהארון
לא להתבייש בזה דבר ראשון
מה שמרגיש לל
לדעתי לכי על זה
אני גאה בך.
בתכלס, פשוט להיות את. אין בזה משהו רע
בתכלס, פשוט להיות את. אין בזה משהו רע
תני בראש
גם אני אבל אני במשפחה הומופובית
לשאלה להפוך למין שאת רוצה
לשאלה להפוך למין שאת רוצה
את מה שיעשה אותך שמחה.
גם אל תרגישי שאת חייבת לצאת מהארון זה מרגיש נורא לצאת מבלי שאתה מוכן (מניסיון)
גם אל תרגישי שאת חייבת לצאת מהארון זה מרגיש נורא לצאת מבלי שאתה מוכן (מניסיון)
באותו הנושא: