4 תשובות
היו המון המון אנשים והרצפה הייתה מחליקה ואנשים החליקו ודרכו עליהם ורמסו אותם בעצם
התאכלסו במירון טיפה יותר מ100,000 איש. המקום הזה יכול להכיל עד 500,000 איש. מה שקרה זה שאנשים באו לצאת וככל שהם התקדמו יותר ליציאה ככה נהיה יותר צר, צוואר בקבוק. היה צפוף שאנשים נפלו, נרמסו, נחנקו מחוסר אוויר. אנשים פשוט לא יכלו לזוז בכלל שהם נתקעו. המקום לא היה ערוך כמו שצריך ובגלל זה, זה קרה. מדובר ברשלנות. לא מצד המשטרה ולא מצד החרדים אלה מצד הממשלה שלא ערכה את המקום כראוי. הרי כל שנה הם מצליחים להכניס לשם פחות או יותר מספרים כאלו ואף שנה למעט השנה הזו זה לא קרה. זה רק מראה עד כמה המקום לא היה מתוכנן כמו שצריך. עצוב וקורע את הלב.
היה מ ל א אנשים.
כל האנשים האלה (אלפים) רצו לצאת באותו זמן, הם יצאו מפתח אחד.. בגלל שיש אלפי אנשים הם דחפו אחד את השני. אז אם אחד נופל הוא לא יכול לקום מאור הסיבה שהאנשים מאחורה לא רואים מה קורה והאנשים מהקדימה שלו לא יכולים לעצור בשביל לעזור לו לקום, אז כל אחד דוחף אחד את השני, והאיש שנפל לא יכול לקום כי דורכים עליו (כי כולם דוחפים) ואז מוחצים אותו למות.
אגב יש סיכוי שגם איש אחד נפל, ואז הוא הפיל עוד אחד, ואז סוג של תגובת שרשרת..
זה כמו סוף יום ביום שישי ביסודי. כולם דוחפים אחד את השני ויש צפיפות איומה. אז כמו ביסודי רק ה ר ב ה יותר גרוע.
מקווה שהבנת
כל האנשים האלה (אלפים) רצו לצאת באותו זמן, הם יצאו מפתח אחד.. בגלל שיש אלפי אנשים הם דחפו אחד את השני. אז אם אחד נופל הוא לא יכול לקום מאור הסיבה שהאנשים מאחורה לא רואים מה קורה והאנשים מהקדימה שלו לא יכולים לעצור בשביל לעזור לו לקום, אז כל אחד דוחף אחד את השני, והאיש שנפל לא יכול לקום כי דורכים עליו (כי כולם דוחפים) ואז מוחצים אותו למות.
אגב יש סיכוי שגם איש אחד נפל, ואז הוא הפיל עוד אחד, ואז סוג של תגובת שרשרת..
זה כמו סוף יום ביום שישי ביסודי. כולם דוחפים אחד את השני ויש צפיפות איומה. אז כמו ביסודי רק ה ר ב ה יותר גרוע.
מקווה שהבנת
מתו מחוסר אוויר. אנשים עלו אחד על השני, הצטופפו ונכנסו לפאניקה.
באותו הנושא: