6 תשובות
פרשתי בעונה לפני האחרונה. מרגיש לי מרוח. אבל כן דרק יצא חרא אבל בסופו של דבר הוא כן אוהב אותה ורואים את זה.
שואל השאלה:
הם יהיו ביחד בעונה שלוש?
לדעתי דרק ממש מעצבן בעונות הראשונות ומעונה 4 הוא מושלם
בהחלה הוא מעצבן אחר כך הוא מדהיםם חחח יש לו מצבי רוח תלוי למי אבל כאילו הוא גם ממש חמוד אז מסתדרים
אמאלה סדרה מדהימהה
אם את רוצה ספויילר מוזמנת לפנות ראיתי הכל