7 תשובות
כי כולם הומופובים
זה הקטע באהבה
זה כמו להשיג אבן חן מהנדירות ביותר בוובקינז:)
לדעתי זה פשוט עניין הסתברותי. כל גבר מכיר די הרבה נשים אך אוהב אחת (אם בכלל) וכל אישה מכירה הרבה גברים אך אוהבת אחד. מכאן יוצא שהסיכוי ששני אנשים שמכירים אחד את השני יאהבו אחד את השני שווה למכפלת הנתח של האנשים שהם אוהבים מתוך כלל האנשים שהם מכירים. זאת רק במידה והמאורעות הם בלתי תלויים. כי בפועל אני די בטוח שהמאורעות הם כן תלויים וזה הופך את החישוב למסובך בהרבה.
זה לא.
העולם הוא כמו פאזל ענקי שמורכב ממלא חלקים קטנים. וכמו שכל חלק שונה מהאחר וכל אחד יתחבר רק לחלקים שמתאימים לו- כך גם בני האדם... אם בן אדם ייקלע לסביבה שבה אין אנשים שמתאימים לו, הוא לא יתחבר אליהם. ואם הוא בכל זאת נאבק בעובדה הזו- יש סיכון בכך שיווצר קשר לא הדדי שיפגע בשני הצדדים.
אין אדם אחד שדומה לאחר, ובמערכת יחסים אין חפיפה מושלמת בין 2 הצדדים. יש הרבה פערים בין אם זה פערים בדעות על נושאים מסויימים, בדרכי פעולה והתמודדות עם סיטואציות, בערכים שונים, ואפילו בדברים שטחיים כמו מראה או מעמד וייחוס.
רק לעיתים רחוקות- כששני הצדדים מעוניינים בלגשר על הפערים האלו, וכשיש מכנה משותף כלשהו שמשמש כבסיס חזק- הקשר יהיה קשר בריא והדדי, וגם אז כמובן שזה לא מבטיח שלא יהיו בעיות.
אני באופן אישי חושבת שמעבר לחיבור בין 2 אנשים צריך להיות גם טיימינג נכון. כי הרבה אנשים מפיקים לקחים רק לאחר שהם היו במערכות יחסים שלא צלחו, ואז כשיש להם ניסיון סביר להניח שהם ידעו לגשר על הפערים האלה בצורה בוגרת יותר. אז זה לא בהכרח קשה, זה פשוט משהו מיוחד יותר שלוקח יותר זמן למצוא, וגם אם עכשיו לא מצליח אני באמת מאמינה שזה עוד יבוא עם כמה שזה קלישאתי
את צודקת אהבה זה חתיכת דבר מסובך וקשה