16 תשובות
שואל השאלה:
אגב מזל טוב לגל גדות ששולטת בכולנו!!!
אגב מזל טוב לגל גדות ששולטת בכולנו!!!
אלנה- יומני הערפד
בלום- ווינקס
וונדה- וונדה ויזן
גקסון- האנטומיה של גריי
בלום- ווינקס
וונדה- וונדה ויזן
גקסון- האנטומיה של גריי
אלנה מיומני הערפד
מייבל מגרוויטי פולס, כנראה. היא פשוט מנצלת את דיפר לכל אובססיה קטנה שלה.
מה אליינה מושלמת^
אם כבר עדיף לשנוא את קתרין למרות שהיא עושה תסדרה
אם כבר עדיף לשנוא את קתרין למרות שהיא עושה תסדרה
אנונימית
ג'ני- מג'ני וג'ורג'יה
^^
אלנה סתם בכיינית
הבנו שכולם מתו לה אבל שאר הדמויות שם עברו הרבה יותר והם לא התלוננו על כלום
היא תמיד מתלוננת ושתלטנית כזאת זה מעצבן ואין לה הומור בכלל
קתרין אי אפשר לשנוא אותה
אלנה סתם בכיינית
הבנו שכולם מתו לה אבל שאר הדמויות שם עברו הרבה יותר והם לא התלוננו על כלום
היא תמיד מתלוננת ושתלטנית כזאת זה מעצבן ואין לה הומור בכלל
קתרין אי אפשר לשנוא אותה
ג'יני- מג'יני וג'ורג'יה
קלארק- המאה
קלארק- המאה
אוי למה כולם שונאים את בלום
ג'יני מג'יני וג'ורג'יה
שואל השאלה:
^^
יש לי מלא חברות שאוהבות אותה אבל אני שונאת אותה כי כאילו תוקעים אותה כל רגע ובקושי נותנים זמן מסך לאחרות בגלל זה מלא לא אוהבים את טקנה וליילה
^^
יש לי מלא חברות שאוהבות אותה אבל אני שונאת אותה כי כאילו תוקעים אותה כל רגע ובקושי נותנים זמן מסך לאחרות בגלל זה מלא לא אוהבים את טקנה וליילה
אהה אוי האמת נכון
הארי פוטר
טורי מויקטוריוס
בסדר כי היא צריכה להראות דרמטיות כשמישהו מת זה כל הקטע מה היא תשמח יש אח שלי מת מה הבעיה בזה ככה זה^^^
היא חמודה דווקא לדעתי כל אחד ודעתו
אני לא שונאת את קתרין אבל היא שיחקה בכל העולם ואשתו אז כמובן שהם יבחרו באליינה ולא בקתרין
היא חמודה דווקא לדעתי כל אחד ודעתו
אני לא שונאת את קתרין אבל היא שיחקה בכל העולם ואשתו אז כמובן שהם יבחרו באליינה ולא בקתרין
בלאמי - המאה
איזי - האנטומיה של גריי
איזי - האנטומיה של גריי