6 תשובות
אני לא חושב שאפשר בכלל לחבר גיטרה לרמקול כזה, אולי רק עם מתאם כלשהו
ממליץ לך לקנות מגבר .
זה מוריד לך הרבה אפשרות של הנגינה אם אתה סתם מחבר את הגיטרה לקריוקי
זה מוריד לך הרבה אפשרות של הנגינה אם אתה סתם מחבר את הגיטרה לקריוקי
שואל השאלה:
אבל מגבר עולה במינימום איזה 4000 שקל ויש כאלה גם ב30 אלף מה אני מטומטם
אבל מגבר עולה במינימום איזה 4000 שקל ויש כאלה גם ב30 אלף מה אני מטומטם
המגבר שלי עלה 700 שקל
מה?
יש מגברים בהרבה פחות
יש מגברים בהרבה פחות
שואל השאלה:
זה הכי נמוך שגאיתי בכלי זמר
זה הכי נמוך שגאיתי בכלי זמר
באותו הנושא: