6 תשובות
אני לא חושב שאפשר בכלל לחבר גיטרה לרמקול כזה, אולי רק עם מתאם כלשהו
ממליץ לך לקנות מגבר .
זה מוריד לך הרבה אפשרות של הנגינה אם אתה סתם מחבר את הגיטרה לקריוקי
שואל השאלה:
אבל מגבר עולה במינימום איזה 4000 שקל ויש כאלה גם ב30 אלף מה אני מטומטם
המגבר שלי עלה 700 שקל
מה?
יש מגברים בהרבה פחות
שואל השאלה:
זה הכי נמוך שגאיתי בכלי זמר