5 תשובות
לכולם יש חצוקונים ואין סיבה להתבייש בהם.
ולשאלתך לא נראה לי שיש מה לעשות חוץ מאיפור, ואולי לנסות "לייבש" אותם עם משחות
ולשאלתך לא נראה לי שיש מה לעשות חוץ מאיפור, ואולי לנסות "לייבש" אותם עם משחות
יש משחה נגד חצ'קונים שאת יכולה לשים, או לשטוף כמה פעמים את הפנים אבל זה לא עד כדי כך יעזור לך... או שפשוט לשים מייקאפ
אם ממש מפריע את יכולה לשים מייקאפ ולהתאפר שפחות יראו.
או לשים איפור, או ללכת כרגיל בלי לשים *** על מה שאנשים חושבים.
אין ממש מה לעשות. אם יש לך משחה נגד חצ'קונים או שיטות שעוזרות לך תנסי לשפר את זה עד כמה שאפשר. אבל זה לא פועל בדרך קסם לצערי.
באותו הנושא: