2 תשובות
קודם כל הוא עדיין במחשב שלך ותיכנסי לרשימת האפליקציות שלך
שנית , יש דפדפנים הרבה יותר טובים ממוגל כרום כמו firefox
ידעת שגוגל כרום שואף מידע ואנרגיה מהמחשב שלך? בזכותו הביצועים של המחשב יורדים
שנית , יש דפדפנים הרבה יותר טובים ממוגל כרום כמו firefox
ידעת שגוגל כרום שואף מידע ואנרגיה מהמחשב שלך? בזכותו הביצועים של המחשב יורדים
תכתבי בחיפוש קליק ימני פתח מיקום קובץ כשאת בתיקיה שוב קליק ימני ושלח אל צור קיצור דרך בשולחן העבודה
באותו הנושא: