24 תשובות
כי אלכוהול מייבש את הגוף. זה טוב, תשתה הרבה מים
שואל השאלה:
זה הגיוני גם אם לא השפיע עליי כלום?
אנונימי
כן, זה הגיוני.
הגיוני, כל עוד הגוף שלך מבקש מים, תתן לו, חשוב לשתות אחרי אלכוהול
שואל השאלה:
שתיתי מלא ואני עדיין שותה אבל אני מרגיש כאילו אני הולך להתפוצץ ממים
אנונימי
שואל השאלה:
פינלנדיה גריגוס ובלוגה
אנונימי
תמיד עם אלכוהול עדיף לשתות הרבה מים
אנונימית
אבל חשוב לא לשתות יותר מידי! אתה תקבל הרעלת מים וזה מסוכן!
שואל השאלה:
כן אמרו לי אתמול אבל שתיתי שמה מיצים וחזרתי הביתה התקלחתי ועפתי לישון ועכשיו שתיתי מלא
אנונימי
שואל השאלה:
אוקיי אני אפסיק לשתות אז
אנונימי
תשתדל להשתין הרבה, גם כאתה לא מרגיש לחץ בשלפוחית
שואל השאלה:
לא שתיתי מלא פינלנדיה אבל שתיתי
אנונימי
שואל השאלה:
אני עדיין רוצה לשתות אבל אני צמה
אנונימי
אתה יכול לשתות, אבל אם לא מרגיש צמא, אל תשתה. וכמו שאמרתי, תכנס לשירותים גם כאתה. לא מרגיש לחץ בשלפוחית.
שואל השאלה:
הייתי עכשיו בשרותים לא הרגשתי שאני צריך לעשות אבל יצא קצת ועכשיו הבטן שלי משוחררת
אנונימי
שואל השאלה:
מתי יצא לי כל האלכוהול מהגוף?
אנונימי
שואל השאלה:
לנסות לאכול או שלא
אנונימי
אז תשתה עוד עד שתרגיש לחץ. הגוף עכשיו מפצה את המקומות שכנראה איבדו מים בגלל האלכוהול.
שואל השאלה:
מה לשתות עוד?
אנונימי
כן, תשתה עוד מים עד שתרגיש לחץ בשלפוחית.
שואל השאלה:
וואי אני חייב אין לי כוח אני מת לישון
אנונימי
שואל השאלה:
אני מנסה לישון ואני עייף מת ואני לא נרגם ושתיתי עוד והשלפוחית לא אומרת לי כלום
אנונימי
באותו הנושא: