3 תשובות
יש תקופות כאלו אבל אני חושבת שדווקא נחמד להיות לבד יש בזה משהו טוב.
מה שאת עושה את בעצם 'בורחת' מעצמך.
תהיי את לבד ליום שלם טפילו או שעה ותחשבי פשוט לחשוב ותעשי תחביב שאת אוהבת. את בסוף תמצאי מה את רוצה בעזרת המחשבות❤
לאחרונה יצא לי להיות בסיטואציה מוזרה..
הדבר שבעבר הייתי שואבת ממנו כוח להמשיך לאחרונה חסמתי אותו בעצמי כי דווקא נתינת המקום לדבר הזה היה גורם לי להתפרק לרסיסים.
חסמתי חלק מהותי בעצמי כי ידעתי שאותו חלק פשוט לא יניח לי להיות אדישה למצב כמו שרציתי-כמו שהייתי צריכה.
להיות בסביבת אנשים ממלא רעש בתוכנו.
אנחנו צריכים להתמקד בזולת, בצרכים שלו, במה שהוא משדר אלינו, במה שהוא מנסה להגיד וכן בתגובה הנכונה.
לפעמים רק ההימצאות בחברה בלי קיום קשר חברתי תספק את הצורך כי היא תוציא אותנו מתוך עצמינו.
היא תסובב את המצלמה אל המצלמה האחורית ולא הקידמית.
לפעמים הכלי הזה הוא טוב מפני שבגלל הזום אנחנו רואים את העכבר כפיל ונשאבים אל תוך הבעיות והתסביכים שלנו ללא שום הגיון.
אך לפעמים הכלי הזה הוא בריחה מדבר שמציק לנו בפנים או בריחה מהתמודדות עם הבעיות שלנו.
זה שאת מבינה את המקום שאת עומדת בו זה כבר דבר עצום כי את כבר בדרך המודעות העצמית.
תנסי לחשוב האם יש משהו מפריע לך/יושב עליך?
משהו שאת מפחדת ממנו/חוסר אונים מסוים/קושי/מטרד/החלטה שאת צריכה לקחת/תכונה שאת לא אוהבת וכו
נסי לחשוב למה את לא רוצה להיות לבד, מה מפחיד אותך בזה, למה זה מרתיע אותך.
את יכולה לפרק את המקום הזה עם חברה טובה ככה שגם שתחשפי אל הדבר שגורם לך אי נוחות אולי, לא תהיי לבד.
נ.ב
אבל אני מרגישה צורך לסייג את דברי מפני שממש יכול להיות שאני טועה ולא קראתי נכון את הדברים וזה בכלל לא המצב שאת נמצאת בו או מה שיעזור לך.
הייתי רק רוצה לומר שתסלחי לעצמך. על המצב והצורך. זה בסדר גמור ונורמלי לחלוטין! ועם זאת תמצאי את המקומות-הדרכים להיות בחברה ובכול זאת להישאר נאמנה לעצמך.
שולחת לך חיבוק חזק ומקווה שזה יעבור לשלום.
היי, אני מבינה אותך זה באמת נשמע מאוד לא נעים. ממליצה לך להביא אולי חיית מחמד, זה עוזר מאוד לתחושת הבדידות. אם זו חיה שיכולה לצאת מהבית כמו כלב את יכולה אפילו להסתובב עם החיה בחוץ, ואולי זה קצת יעזור לך. בהצלחה אהובה את לא לבד❤