תשובה אחת
מהניסיון שלי: הייתי בכיתה ט בפנימייה שעה וחצי מהבית והיה לי שם קשה וגרוע ואז חיפשתי מקום ל י' והוא רחוק שעתיים וחצי נסיעה באוטובוס וכיף לי שם, נכון שהאוטובוסים סיוט אבל גם יש לי מוטיבציה לבוא כי אני אוהבת את המקום ובגלל שאני אוהבת את המקום אני לא מאחרת.
אני חושבת שקודם כל תבדקי עוד מקומות בגוגל ואפילו תבקרי בהם, יש לך עוד 3 שנים להיות בתיכון ואני ממליצה לך לנסות עוד מקומות אפילו אם את ביישנית מופנמת כי במהלך הזמן את יכולה למצוא חברים, או שתישארי שזה גם אופציה בסדר