5 תשובות
פחות
אני לא אפסול מישהי בגלל שיש לה שפתיים קטנות, אבל כן אפסול אם יש לה שפתיים ענקיות...
שזה ממש יפה
פחות
זה נוראי
זה נוראי
פחות.
באותו הנושא: