התחברות הרשמה

אם מאפסים את הטלפון להגדרות יצרן באנשי קשר ישמרו באפל אי די ?

29 באפריל 2021, 19:31
אנשי קשרWhatsApp    
עדיין לא התקבלו תשובות
באותו הנושא:
מה זה אומר לאפס את המכשיר להגדרות היצרן??
איזה טלפון יש לכם? (דגם, מערכת הפעלה ויצרן)
מה זה שחזור הגדרות יצרן? זה מוחק הכל?
אם מאפסים את הטלפון אין יותר וירוסים?
איך מאפסים את הטלפון
איך מאפסים טלפון?
באיזה מצבים מאפסים את הנתונים של טלפון?
איך מאפסים את טלפון אם שכחתי את קוד של טלפון איך מאפסים דרך מחשב?
יש לי טלפון מקשים, נכנסתי להגדרות, ובהגדרות של השפה יש אוטומטי מה זה אומר?
איך מאפסים טאבלט? באיפוס DRM / איפוס נתוני יצרן?
היי, אם אני מאפס את האייפון שלי להגדרות יצרן, זה אומר שה-iOS, יהיה בגרסה שקבלתי בה את המכשיר?