7 תשובות
למורה לערבית שלי קוראים חליל.
זה גיוון
מה זאת אומרת רוב היהודים לא קוראים לילדים שלהם על נביאים? נתן, שמואל, אלי(הו) וכו' חח
שואל השאלה:
אני יודעת אבל אני פוגשת הרבה מוסלמים וכולם שם זה שמות סביב השם מוחמד
אני יודעת שזה המושיע שלהם אבל זה עדיין לא מובן לי
שואל השאלה:
^^ כן אבל יש הרבה יותר מוחמד ואחמד מאשר שמות של נביאים מהיהדות
מה עם כל הדתיים שחיים פה? ._.
יש הרבה מאוד, ויש גם לא דתיים.
יש הרבה דתיים וחרדים שקוראים לבנים בשמות תנכ"יים
חילונים לא, ככה גם מוסלמים חילונים לא
וכנראה שיש יותר מוסלמים דתיים ממוסלמים חילוניים
אתה פשוט לא מכיר את התרבות ואת האנשים זה כמו שאני יגיד שרוסים לא יודעים לגוון כי כל מה שאני שומע זה מקסים או דניס
אנונימי