6 תשובות
אני מריץ דרך tluncher
כותב לך משהו שאת מנסה לפתוח?
שואל השאלה:
זה פשוט שם את הגלגלת של הטעינה ואז היא נפסקת וזה נסגר
ואין לי פרוץ או משהוא..
זה פשוט שם את הגלגלת של הטעינה ואז היא נפסקת וזה נסגר
ואין לי פרוץ או משהוא..
אנונימית
שואל השאלה:
לא לא
אני לא מצליחה גם להכנס למסך הזהה
לא לא
אני לא מצליחה גם להכנס למסך הזהה
אנונימית
אהה זה קרה לי פעם זה לא הסתדר לי פשוט תנסי להיכנס מגירסאות שונות
נגיד אם את נכנסת מ 1.16.5 תנסי להיכנס ל 1.16.4
נגיד אם את נכנסת מ 1.16.5 תנסי להיכנס ל 1.16.4
תנסי אולי ללחוץ מקש ימני ואז הפעל כמנהל מערכת
באותו הנושא: