5 תשובות
לא, שיר סופר מרגש.
האהוב עליי של חנן בן ארי... במיוחד איך שהגיטרות נכנסות בסוף.
לא.
בכל פעם מחדש.
לא חחח
כן
אבל זה מעולה ומעלה חחח
אנונימי
שואל השאלה:
לא יודע בידיוק אם זה קשור אבל ממתי שחזרתי בתשובה אני רגיש יותר ומצד אחד זה כיף וטוב
אנונימי