3 תשובות
לא אמורה
אלא אם כן בשקל או שניים שזה לא ביג דיל
לא. אבל כל 3 חודשים בערך כשהייתי בצבא הייתי מקבלת יותר ב150 שקל בערך. אבל אם זה בסביבות זה כן נורמלי.
שואל השאלה:
היה חודש שקיבלתי 1200
לחודש אחרי 1000
איך הגיוני? האם יורד כל גימלים? על חופשות שהיו החודש?