3 תשובות
לא אמורה
אלא אם כן בשקל או שניים שזה לא ביג דיל
אלא אם כן בשקל או שניים שזה לא ביג דיל
לא. אבל כל 3 חודשים בערך כשהייתי בצבא הייתי מקבלת יותר ב150 שקל בערך. אבל אם זה בסביבות זה כן נורמלי.
שואל השאלה:
היה חודש שקיבלתי 1200
לחודש אחרי 1000
איך הגיוני? האם יורד כל גימלים? על חופשות שהיו החודש?
היה חודש שקיבלתי 1200
לחודש אחרי 1000
איך הגיוני? האם יורד כל גימלים? על חופשות שהיו החודש?
באותו הנושא: