10 תשובות
אני חושב שכן
זה לא שאלה שחור לבן
כן, לא ממש מרתיע.
רגע... ההליכה שלך מסורבלת בגלל הצליעה?
אנונימי
כן כל עוד זה לא משנה לו את האופי... נגיד אם כל היום הוא ירחם על עצמו ויהיה pick me אז לא
אנונימית
שואל השאלה:
ההליכה שלי לא כזו נוראית, זה תלוי אם עייפתי את עצמי או לא ואז הצליעה נעשית מוחשית, אבל בכללי אני מחשיבה את עצמי לאללה בנאדם ויש לי הרבה חברות וכל זה, זה משו שמתרגלים אליו חברות שלי לא שמות לב לזה כי זה לא משו שאני מתייחסת אליו הרבה אבל ברגע שזה מגיע לבנים אני לא יודעת, זה אכפת להם?
ההליכה שלי לא כזו נוראית, זה תלוי אם עייפתי את עצמי או לא ואז הצליעה נעשית מוחשית, אבל בכללי אני מחשיבה את עצמי לאללה בנאדם ויש לי הרבה חברות וכל זה, זה משו שמתרגלים אליו חברות שלי לא שמות לב לזה כי זה לא משו שאני מתייחסת אליו הרבה אבל ברגע שזה מגיע לבנים אני לא יודעת, זה אכפת להם?
אה לא אם זה לא משמעותי אז לא כלכך
אם הייתי מתחברת לאופי שלך כן, לא הייתי פוסלת על זה (אני עונה כבת אבל אין סיבה שגבר שבאמת אוהב אותך יפסול על זה :)
אנונימית
אני לסבית אז צולע לא, *צולעת* כן! לא ממש משנה לי איך היא הולכת, ואני לעיתים קרובות צולעת גם, בגלל בעיה שיש לי בעיה ברגל. אז בעיקרון איך שמישהי הולכת זה הדבר האחרון שאיכפת לי ממנו :)
אני אישית בת ואם הגבר שלי היה צולע אז לא הייתה לי בעיה עם זה
אני בן אדם שלא משנה מה יש מבחוץ (כמו לדוגמה צליעה) אני עדיין אהיה איתו.
:)
אני בן אדם שלא משנה מה יש מבחוץ (כמו לדוגמה צליעה) אני עדיין אהיה איתו.
:)