3 תשובות
אחרי הצ'יפס לא שמים פסיק כי יש את המילה או.
אחרי שניצלים כן שמים.
אחרי שניצלים כן שמים.
אם באלך לא חייב
תנסי להגיד את זה בקול
כשיש קצת הפסקות(הסבר יותר טוב: כשכבר נגמרת לך הנשימה, משהו כזה) אז שם צריך פסיק
וואי וואי אני ולהסביר זה לא הולך
בכל מקרה מה שכתבת זה נכון
תנסי להגיד את זה בקול
כשיש קצת הפסקות(הסבר יותר טוב: כשכבר נגמרת לך הנשימה, משהו כזה) אז שם צריך פסיק
וואי וואי אני ולהסביר זה לא הולך
בכל מקרה מה שכתבת זה נכון
בדיוק כמו שכתבת
באותו הנושא: