3 תשובות
אחרי הצ'יפס לא שמים פסיק כי יש את המילה או.
אחרי שניצלים כן שמים.
אם באלך לא חייב
תנסי להגיד את זה בקול
כשיש קצת הפסקות(הסבר יותר טוב: כשכבר נגמרת לך הנשימה, משהו כזה) אז שם צריך פסיק



וואי וואי אני ולהסביר זה לא הולך
בכל מקרה מה שכתבת זה נכון
בדיוק כמו שכתבת