10 תשובות
מה זה יעזור לך אם תקיאי את זה? כבר אכלת אין מה לעשות
אנונימית
שואל השאלה:
אני מרגישה ממש רע לגבי זה
אני מרגישה ממש רע לגבי זה
זה ממש לא בריא אל תקיאי, זה נעשה בטעות, אין לך מה להקיא את זה או להרגיש רע
בסדר תשתדלי שזה לא יקרה לך יותר
אנונימית
אל תרגישי רע לגבי זה זה לא היה בכוונה, אל תגרמי לעצמך לסבול בגלל זה
שואל השאלה:
אני סובלת בגלל זה עד שאני לא אקיא את זה אני ארגיש ממש רע :( יש לכם עצות לעזור לי?
אני סובלת בגלל זה עד שאני לא אקיא את זה אני ארגיש ממש רע :( יש לכם עצות לעזור לי?
אם תקיאי תרגישי הרבה יותר רע
אנונימית
שואל השאלה:
לא אני לא אני ארגיש שחרור עכשיו אני מרגישה כאיחו יש לי אבן על הלב
לא אני לא אני ארגיש שחרור עכשיו אני מרגישה כאיחו יש לי אבן על הלב
להקיא לא יעזור לך
את צריכה לכפר על זה בדרך נורמלית שלא פוגעת לך בגוף
את צריכה לכפר על זה בדרך נורמלית שלא פוגעת לך בגוף
אל תקיא זה ממש לא טוב ולא בריא וזה סתם חבל (אומר בתור דתי(
באותו הנושא: