23 תשובות
כאילו כדי שיהיה סדר ולא בלאגן בעולם
אבל זה סתם סבל לכולם
אבל זה סתם סבל לכולם
אנונימי
מסכימה איתך מאוד!! המערכת דפוקה מהיסוד.. לצערנו את לא הראשונה ולא האחרונה שתשאל בשביל מה כל זה גם אני חושבת על זה הרבה :(
אנונימית
בסופו של דבר הכל חוזר אלייך
את משלמת מיסים כדי שייבנו לך כבישים וכל השירותים של המדינה (וגם כדי לממן שרים שלא עושים כלום תמורת 50,000 בחודש אבל לא משנה..)
את הולכת לצבא כדי להגן על המדינה שלך וכו'
את לא עבד של המערכת
את משלמת מיסים כדי שייבנו לך כבישים וכל השירותים של המדינה (וגם כדי לממן שרים שלא עושים כלום תמורת 50,000 בחודש אבל לא משנה..)
את הולכת לצבא כדי להגן על המדינה שלך וכו'
את לא עבד של המערכת
1. הצבא הוא בשביל שהמדינה שלנו תישאר לא סתם לגרום לאנשים לסבול אנחנו רוצים לשמור על המדינה שלנו ולדעתי אין יותר כבוד מלהתגייס ולשמור על המדינה לא משנה איזה תפקיד עושים גם אם זה לא תמיד כיף אלה החיים וכדי שהמדינה שלנו תתקיים אנחנו חייבים להתגייס
2. בבית ספר אנחנו לומדים דברים בסיסיים לחיים וידע כללי כדי שהמוח יתפתח אחרת לא נדע לקרוא לכתוב לדבר נכון וכו' למרות שאני לגמרי מסכימה שמערכת החינוך נוראית ודרוש שינוי רציני בהכל עדיין בית ספר צריך
אחרת יש עבודות שאנחנו צריכים שאף אחד לא ידע לעשות אותם
2. בבית ספר אנחנו לומדים דברים בסיסיים לחיים וידע כללי כדי שהמוח יתפתח אחרת לא נדע לקרוא לכתוב לדבר נכון וכו' למרות שאני לגמרי מסכימה שמערכת החינוך נוראית ודרוש שינוי רציני בהכל עדיין בית ספר צריך
אחרת יש עבודות שאנחנו צריכים שאף אחד לא ידע לעשות אותם
אנונימית
לא שמתי לב לכל מה שכתבת וכנראה שלא הבנתי אותך נכון- אני לא מסכימה עם מה שכתבת על הצבא.. הוא חלק מהמדינה וכמו שאת אזרחית שחיה פה חובתך לשרת את המדינה ולתרום בדיוק כמו כל אדם אחר. ואת עובדת לא רק בשביל המדינה אלא גם בשביל לפרנס את עצמך ולדאוג לחיים טובים יותר עבורך ועבור המשפחה שלך
צבא שבו חיילים זוטרים עושים מה שבא להם, הוא לא צבא שיכול לתפקד. חיילים צריכים למלא הוראות כדי שמשימות יבוצעו, ומה לעשות שהרבה מהדברים שצריך לעשות הם לא כיפיים, אבל באותה מידה פחות חיילים מתים בסוף. אני גם שירתתי בצבא, רק שנה מתוך 3 בגלל משהו רפואי, אבל עדיין שירתתי.
את לא עבד למדינה, כי המדינה זו את, כשלא תהיה מדינה, יש סיכוי נחמד שגם לא יהיה אותך. זה לא סתם ככה נהיה שחצי מיהודי העולם נמצאים כעת בישראל.
ולגבי בית ספר, בית ספר בסופו של דבר הוא לטובתך, בגלל זה הוא גם בחינם(לא כולל ועד וטיולים וכו'). מטרתו בין היתר היא לייצר דורות של אנשים שיוכלו לעבוד ולפתח את המדינה בעתיד.
הוא מביא אותך לרמה שתוכלי ללמוד אחר כך תארים כדי לתרום לתחומים שונים בחיים שלנו.
כן, בתי ספר ציבוריים הם לא בהכרח הכי טובים בלתת לכל ילד תשומת לב אישית, כי יש הרבה מאוד ילדים שם. ואני גם לא מרגיש שהמערכת הלימודית היום עובדת בצורה הכי טובה שאפשר, אבל היא כן יחסית עובדת.
את לא עבד למדינה, כי המדינה זו את, כשלא תהיה מדינה, יש סיכוי נחמד שגם לא יהיה אותך. זה לא סתם ככה נהיה שחצי מיהודי העולם נמצאים כעת בישראל.
ולגבי בית ספר, בית ספר בסופו של דבר הוא לטובתך, בגלל זה הוא גם בחינם(לא כולל ועד וטיולים וכו'). מטרתו בין היתר היא לייצר דורות של אנשים שיוכלו לעבוד ולפתח את המדינה בעתיד.
הוא מביא אותך לרמה שתוכלי ללמוד אחר כך תארים כדי לתרום לתחומים שונים בחיים שלנו.
כן, בתי ספר ציבוריים הם לא בהכרח הכי טובים בלתת לכל ילד תשומת לב אישית, כי יש הרבה מאוד ילדים שם. ואני גם לא מרגיש שהמערכת הלימודית היום עובדת בצורה הכי טובה שאפשר, אבל היא כן יחסית עובדת.
אנונימי
רוב האנשים הם בוטים ורוב האנשים לא יבינו את הדעה שלי כי הם בוטים אז אני לא מתכוון לבזבז את האנרגיות שלי על ויכוחים אני רק אשאיר את הסרטון הזה פה בתקווה שאנשים התעוררו שהם חיים בתוך גיהנום , העולם הזה מזוייף זה המאטריקס הוא לא אמיתי
קישורים מצורפים:
לדעתי כולם צריכים למות ואנחנו צריכים להתחיל מהתחלה בלי כסף בלי שטויות ככה יהיה לנו גם את אמא טבע בריאה ושלמה
המערכת דפוקה מהיסוד.
היום ילד יוצא מבית ספר לא יודע אפילו להחליף גלגל או לשלם מיסים.
היום ילד יוצא מבית ספר לא יודע אפילו להחליף גלגל או לשלם מיסים.
גם בבית ספר יש יתרונות- זו מסגרת לילדים כדי שההורים יוכלו לעבוד ולפרנס את המשפחה, מסגרת חברתית שמפתחים בה כישורים חברתיים, כישורי למידה וגם מרחיבים את הידע הכללי (למרות שאני מסכימה שיש נושאים חסרים שיכולים לקדם יותר את הילדים ולעזור להם להסתדר בחיים הבוגרים יותר).
בצבא את שומרת על המדינה, לצערי אנחנו חייבים שיהיה לנו צבא חזק כי אחרת לא נשרוד פה.
ועבודה צריך בשביל להתקיים- אוכל, בית..
בצבא את שומרת על המדינה, לצערי אנחנו חייבים שיהיה לנו צבא חזק כי אחרת לא נשרוד פה.
ועבודה צריך בשביל להתקיים- אוכל, בית..
"לא פלא שהרבה אנשים הולכים לביטוח לאומי ומבקשים קצבה"
זה בגלל שאנחנו מדינת רווחה. אם היינו פחות סוציאליסטים הפנים של המדינה היו אחרים לגמרי, הרבה יותר חופשיים.
זה בגלל שאנחנו מדינת רווחה. אם היינו פחות סוציאליסטים הפנים של המדינה היו אחרים לגמרי, הרבה יותר חופשיים.
רובוטים? לפחות שישדרגו אותנו למודל שיש לו כוחות על :)
הבית ספר נותן לנו כלים לעתיד אבל הם מיועדים בדרך כלל רק לדברים ספציפיים וזה מה שלא טוב בחינוך ..
לדעתי צריך לעשות סדר בדברים.
אפשר ללמוד את היסוד ואת הבסיס להכל עד כיתה י'
משם כל אחת /אחד
יבחר מסלולים (בין 5 ל- 4)
בדיוק כמו מגמה
אך כאן זה חלק משמעותי יותר בעתיד שלנו..
חלק מהבגרויות יוחלפו במסלולים.
ולכל מסלול יהיו בחינות משלו
כרגע אין לי דוגמאות אך זה בעיקרון כמו בחירת מקצוע
רק שכאן זה יהיה נקודת מבט בקטנה על כל מסלול שנבחר.
ולאחר שנקבל ציון סופי (עובר ) נוכל לבחור האם ללמוד את זה יותר לעומק לאחר סיום הלימודים.
לאחר שכבר צברנו ניסיון בדבר שאנו אוהבים..
לדעתי צריך לעשות סדר בדברים.
אפשר ללמוד את היסוד ואת הבסיס להכל עד כיתה י'
משם כל אחת /אחד
יבחר מסלולים (בין 5 ל- 4)
בדיוק כמו מגמה
אך כאן זה חלק משמעותי יותר בעתיד שלנו..
חלק מהבגרויות יוחלפו במסלולים.
ולכל מסלול יהיו בחינות משלו
כרגע אין לי דוגמאות אך זה בעיקרון כמו בחירת מקצוע
רק שכאן זה יהיה נקודת מבט בקטנה על כל מסלול שנבחר.
ולאחר שנקבל ציון סופי (עובר ) נוכל לבחור האם ללמוד את זה יותר לעומק לאחר סיום הלימודים.
לאחר שכבר צברנו ניסיון בדבר שאנו אוהבים..
אנונימית
הבית ספר מכין אותך לעבוד תחת עשירים, בעצם מערכת החינוך נועדה כדי לבנות מוחות קטנים, עובדי מדינה, מתכנתים ועוד שהם רק מתחת (העובדים השחורים) לאנשים העשירים שהם בתכלס היזמים ואלו שיצאו מהקופסה הברורה מאליה. מלמדים אותנו להיות מתחת במקום מעל, זה החיים
כמה תלונות, כמה. הכול לטובתכם. כדי שתצליחו למצוא עבודה. ושתוכלו להתפרנס נורמלי. ושתהיה לכם מדינה.
די להתבכיין על הכול וכלום, פשוט די.
די להתבכיין על הכול וכלום, פשוט די.
זה לא תלונות אדוני אם הנה זה בדיוק מה שהבית ספר מכניס לכם למוח, להיות קטנים ולעבוד תחת מנהלים כדי לשרת את המרוויחים הגדולים
פשוט נכון
נקבה, יקיריי.
וזה כן. אלו רק תלונות בלי סוף.
האם מישהו אמר משהו או מחה נגד זה שאתם מסכימים? הולכים לבית ספר?
עד כמה אתם מסוגלים לרדת? זה הכול בשבילכם! איך אפשר לא להבין את זה...?
וזה כן. אלו רק תלונות בלי סוף.
האם מישהו אמר משהו או מחה נגד זה שאתם מסכימים? הולכים לבית ספר?
עד כמה אתם מסוגלים לרדת? זה הכול בשבילכם! איך אפשר לא להבין את זה...?
זה לא הכל בשבילי תאמיני לי שאני יושבת בכיתה ולא מבינה למה בכיתה י מראים לנו צבי הנינג'ה כשילדים בכיתה שלי לא יודעים מה זה הכיבוש ושורש הסכסוך העיקרי בארץ שלנו, שהם לא יודעים איך לנהל את עצמם ואת הכסף שלהם, שהבית ספר מכוון אותם להצליח בבגרות שלא תעזור להם באיומים של אם לא תעשה בגרות בככה וככה לא תיהיה לך אחת ואז תיהיה אפס, פאקינג מנותקים מהחיים האמיתיים שקוראים בארץ, בעולם. איזה שיטתיות עלובה, חבל שהרבה נופלים בה. אני לא אומרת אל תעשו בגרות, אבל אם הבית ספר לא מתכוון להרחיב חנו את במוח נרחיב בעצמנו ונשכיל, כי הבית ספר לא תורם למצוץ מהידע שלי היום
קמצוץ
לא מדברת פה על צבא
אבל הסיבה שבבתי ספר מלמדים אותך ליהיות רובוט ולא באמת מלמדים אותך יכולות לחיים זה כי קל לשלוט על אנשים טיפשים.
אנשים שעובדים שעות ארוכות בעבודה שהם לא נהנים ולא יודעים איך לצאת מימנה ניכנסים לדיכאון ודיכדוך. כאשר לבן אדם אין מוטיבציה לשפר את החיים הוא נישאר תקוע וכך ניכנע למי ששולט עליו (כל מדינה עם ה"עבדים"שלה).
בית ספר מנוהל על ידי רובוטים, ניראלך הם חופשיים כל המורים וחיים חיים טובים? לא הם פשוט דור קודם של רובוטים. אנשים טיפשים לא בהכרח אומר ליהיות באמת טיפש, בשביל הממשלה טיפש זה מי שמאפשר למדינה לדרוך עליו ולא מסתכל על האותיות הקטנות.
האנשים שבאמת חיים את החיים שהם רוצים הם מלמדים את עצמם איך לעשות זאת. הם לא ניכנעים למערכת ולא מקשיבים למה ש"רובוטים" אחרים אומרים להם. הם בדרך כלל האנשים במעמד מכובד+ גבוה, כי הם הבינו שיטה איך לנהל את החיים נכון ואף אחד לא ילמד אותך את זה.
תצא מהמערכת, תילמד בעצמך. אל תקשיב לעבדים
אבל הסיבה שבבתי ספר מלמדים אותך ליהיות רובוט ולא באמת מלמדים אותך יכולות לחיים זה כי קל לשלוט על אנשים טיפשים.
אנשים שעובדים שעות ארוכות בעבודה שהם לא נהנים ולא יודעים איך לצאת מימנה ניכנסים לדיכאון ודיכדוך. כאשר לבן אדם אין מוטיבציה לשפר את החיים הוא נישאר תקוע וכך ניכנע למי ששולט עליו (כל מדינה עם ה"עבדים"שלה).
בית ספר מנוהל על ידי רובוטים, ניראלך הם חופשיים כל המורים וחיים חיים טובים? לא הם פשוט דור קודם של רובוטים. אנשים טיפשים לא בהכרח אומר ליהיות באמת טיפש, בשביל הממשלה טיפש זה מי שמאפשר למדינה לדרוך עליו ולא מסתכל על האותיות הקטנות.
האנשים שבאמת חיים את החיים שהם רוצים הם מלמדים את עצמם איך לעשות זאת. הם לא ניכנעים למערכת ולא מקשיבים למה ש"רובוטים" אחרים אומרים להם. הם בדרך כלל האנשים במעמד מכובד+ גבוה, כי הם הבינו שיטה איך לנהל את החיים נכון ואף אחד לא ילמד אותך את זה.
תצא מהמערכת, תילמד בעצמך. אל תקשיב לעבדים
אנונימית
הכוונה שאנשים מגיעים למעמד כזה ביגלל היכולת שלהם לשלוט בחייהם נכון.
אני לא הכללתי ואמרתי שכולם כאלה, אבל רוב האנשים שיוצאים מהמערכת חיים בלי יותר מידי דאגות לכסף
אני לא הכללתי ואמרתי שכולם כאלה, אבל רוב האנשים שיוצאים מהמערכת חיים בלי יותר מידי דאגות לכסף
אנונימית
אני מסכימה שדרוש שיפור, אבל אין טעם רק להתלונן שדרוש שיפור.
באותו הנושא: