10 תשובות
בסוף תמיד טוב, ואם לא טוב זה עדיין לא הסוף
אנונימית
לא סדרה וואו
אני יכולה להגיד לך מה יהיה אבל זה ספוילר מטורף חחח
עשית לי חשק לראות שוב, הלכתי לראות שוב
דרך אגב, ממש ממליצה על אבירי הפרחים:)
שואל השאלה:
הוו אני אנסה סיימתי לא מזמן את שוקולד טעם אהבה ואתה גם אנושי חשבתי לראות פנטהאוז אבל אני אנסה אחרי נחיתת חירום מה שאמרת
אנונימי
גם באבירי הפרחים משחק קים טאהיונג מהלהקה ביטיאס אם אתה מכיר
שואל השאלה:
חחח אני מהפרק הראשון התאהבתי בסדרה לא יודע מה איתכם פשוט אני מפחד שיהיה סוף כזה עצוב ואני יודע שאני אבכה חחח
אנונימי
אל תקשיב לאף אחד באמת, זה בהתחלה אולי משעמם אבל אחרי כמה שני פרקים זה הדבר הכי מעניין בעולם.
הסוף מדהים. ליטרלי מדהים אני בכיתי. אתה חייב להגיע לסוף באמת