3 תשובות
a72?!
לי יש a71 ואני ממש מרוצה מהטלפון
לי יש a71 ואני ממש מרוצה מהטלפון
הוא בסדר
(שוב,אין את באהבה, (טִ)יפָּה מְשׁ(ו)גַּעַת❤)
(שוב,אין את באהבה, (טִ)יפָּה מְשׁ(ו)גַּעַת❤)
לא , אם אפשר אז אייפון , אם לא אז רק דגם דגל ( גאלאקסי 10 וכולי ...)
באותו הנושא: