2 תשובות
הזמנתי בערך 3 פעמים חבילה בסדר גודל כזה, לא שילמתי מכס. מכירה כאלה שכן אבל. זה נורא לא ברור מי משלמת ומי לא.
היום כבר לא משלמים. הזמנתי פעם ושילמתי אבל זה היה לפני ששיין כיסו את המכס. היום שיין מכסים את עלות המכס ו-99% מהחבילות פטורות ממכס בגלל ששיין מכסים הכול. הזמנתי ב-900, 400, 600 (מכס מעל 250 שקל) ולא הייתי צריך לשלם (מאז ששיין התחילו לכסות את המכס).
באותו הנושא: