5 תשובות
הייתי אתמול בהאנגר וישנתי שם ומיד באתי לפה
אנונימי
תגידי שהחולצה שלך הפוכה
שכמעט לא הספקת לאוטובוס או משהו אז פשוט לבשת מה שראית?
1.נשחק הסמל...
2.לא שמת לב שאין סמל לעצמך
2.לא שמת לב שאין סמל לעצמך
אלרי בצפר לא הייתי בבית וישנתי איםה שהייתי ואל היה לי זמן כז באתי ככה עם חולצה של חבר שהוא הביא לי
והוא לא מהבצפר
והוא לא מהבצפר
באותו הנושא: