2 תשובות
אצלי בבית ספר הייתה אפשרות לעבור בחודשים הראשונים של י
כן. אני עכשיו בכיתה ט וכל המורים אומרים שאי אפשר לדלג בין מגמות אבל אפשר וסתם משקרים