תשובה אחת
זה לא קשה היה לי ממש כיף
כל אחד מסיים בזמן אחר זה תלוי מתי יעשו לך את הראיון וכאלה ופשוט תזרמי ותהיי שותפה בתהליך ותשתתפי הרבה כי זה יצור רושם אבל אל תדחפי לאנשים בדיבור תהיי זורמת וגם תתני עמדה ובמה לאנשים כדי שידברו
כל אחד מסיים בזמן אחר זה תלוי מתי יעשו לך את הראיון וכאלה ופשוט תזרמי ותהיי שותפה בתהליך ותשתתפי הרבה כי זה יצור רושם אבל אל תדחפי לאנשים בדיבור תהיי זורמת וגם תתני עמדה ובמה לאנשים כדי שידברו
באותו הנושא: