3 תשובות
לוקח לכדורים כאלה לפחות שבועיים להשפיע. תתייעצי עם הפכיסאטר שלך.
וכן זה הגיוני, תרופות כאלה גורמות לנו להיות זומבי. הייתי לוקחת בתקופה מסוימת למניה אנטי דיפרסים הייתי ישנה כל היום.
וכן זה הגיוני, תרופות כאלה גורמות לנו להיות זומבי. הייתי לוקחת בתקופה מסוימת למניה אנטי דיפרסים הייתי ישנה כל היום.
בדרך כלל הכדורים משפיעים לאט אחרי מינימום שבועיים או שלושה.. יכול להיות שחצי כדור גם לא מספיק ובגלל זה צריך תמיד להיות בקשר עם הפסיכיאטר כדי לחדש מינונים
שואל השאלה:
אני מעלה את הכדור עוד שבוע לכדור שלם ואחרי חודש 2 כדורים
אני מעלה את הכדור עוד שבוע לכדור שלם ואחרי חודש 2 כדורים
אנונימית
באותו הנושא: