3 תשובות
הם חברות של חברה שלך??
אולי פשוט תסתירי אותם עם תמונות אחרות
ומזל טוב!!
אולי פשוט תסתירי אותם עם תמונות אחרות
ומזל טוב!!
לא לגזור, פשוט לא להדביק בכלל.
אם לא ביקשו סליחה ואת עדיין כועסת למה בכלל את מדברת איתן? אל תדביקי אותן תעשי משלך.
באותו הנושא: