6 תשובות
אז מה את רוצה לענות?
אני במצב פנטסטי שעוד לא נראה כמותו מה איתך יקירי?
אני בוכהה^^

תרשמי לו "מאז שהכרתי אותך הכול טוב יותר " ;))))
תעני יותר טוב ממך :)
שואל השאלה:
ה
אנונימית
שואל השאלה:
אבל זה סתם שאל מעצבנת סתם לענות אחלה או משו כזה זה משעמם אבל פסדר
אנונימית
לאיפה הגענו ששואלים מה לענות על זה
בעיקרון תעני זורם כזה אני אחלה ואז תשאלי מה איתך או משהו