6 תשובות
לא
הברזתי היום וגם שבוע שעבר...אני מבריזה הרבה מקווה שיחליקו לי כי זה שנת קורונה
הכל טוב גם אני הייתי מבריזה מלא בתיכון ויש לי תעודת בגרות מצויינת
לא הכלל בסדר , אפשר לפעמים
כן זה בסדר גמור את לומדת בשביל עצמך לא בשביל אחרים