התחברות
הרשמה
אם למדתי בקלאסרום אבל עדיין יש לי עבודות שלא עשיתי לשלוח לשם? או שכבר מאוחר כי חזרנו ללימודים
27 באפריל 2021, 04:50
Classroom
תשובה אחת
לא חושבת שזה ישנה משהו
תשאלי את המורה אם זה יעלה משהו בציון שלא תעשי סתם
ס
סְתָם מִשְׁהִי
באותו הנושא:
זה הגיוני שאחרי כל שיעור המורה שמה לנו עבודה בקלאסרום?
אני צריכה לעשות עבודה ש"הוקצתה" ככה רשום לי בה בקלאסרום??
איך שולחים עבודה בקלאסרום? (באנגלית)
אני צריכה להגיד עבודה בקלאסרום וכשנכנסתי לעבודה זה לא נותן לי לכתוב את התשובות
יש מישהו שמבין בקלאסרום ויכול להסביר לי איך שולחים עבודה חח?
בקלאסרום המורים רואים את שעת ההגשה של עבודות או רק הוגש בזמן/ הוגש באיחור?
מורים יכולים להעיר לי אם זו התמונה שלי בקלאסרום?
הגשתי עבודה בקלאסרום ב23:59 ועכשיו זה רושם שזה באיחור, מה להגיד למורה?
איך מגישים עבודה בקלאסרום?
איך מגישים עבודה בקלאסרום?
בעבודות בקלאסרום: המורים רואים את הזמן המדויק שבו הגשת?