6 תשובות
שואל השאלה:
רק מחר תהיה אפשרות כזאת,לאפס את האייפון עכשיו לא יסדר?
(לבנות הכל מחדש הכוונה)
אל תאפס אם אתה לא יודע את הסיסמא
זה ינעל לך את האייפון
שואל השאלה:
אבל אם אאפס זה ימחק את כל מה שיש עליו כולל את הicloud לא?
לא
אחרי האיפוס הוא מבקש סיסמא
בגלל זה לא משתלם לאנשים לגנוב אייפון
שואל השאלה:
סאמק אז מה רק idigital זה הפיתרון?
גם לא בטוח
שלי ננעל אמרו לי לשלוח הודעה לאפל העולמית בשביל לפתוח