6 תשובות
שואל השאלה:
רק מחר תהיה אפשרות כזאת,לאפס את האייפון עכשיו לא יסדר?
(לבנות הכל מחדש הכוונה)
רק מחר תהיה אפשרות כזאת,לאפס את האייפון עכשיו לא יסדר?
(לבנות הכל מחדש הכוונה)
אל תאפס אם אתה לא יודע את הסיסמא
זה ינעל לך את האייפון
זה ינעל לך את האייפון
שואל השאלה:
אבל אם אאפס זה ימחק את כל מה שיש עליו כולל את הicloud לא?
אבל אם אאפס זה ימחק את כל מה שיש עליו כולל את הicloud לא?
לא
אחרי האיפוס הוא מבקש סיסמא
בגלל זה לא משתלם לאנשים לגנוב אייפון
אחרי האיפוס הוא מבקש סיסמא
בגלל זה לא משתלם לאנשים לגנוב אייפון
שואל השאלה:
סאמק אז מה רק idigital זה הפיתרון?
סאמק אז מה רק idigital זה הפיתרון?
גם לא בטוח
שלי ננעל אמרו לי לשלוח הודעה לאפל העולמית בשביל לפתוח
שלי ננעל אמרו לי לשלוח הודעה לאפל העולמית בשביל לפתוח