6 תשובות
אם היא התגיירה ואז היא מולידה כן הם נחשבים יהודיים
אם יש לה ילדים עוד לפני כן מעל גיל 7-8 אם אני לא טועה הם יצטרכו לעבור גיור טבילה הכוונה
כדי להחשב
תלוי באמא, לא באבא
אחרי גיור חייב להיות דתי שומר תורה ומצוות
הילדים יהיו יהודים אחרי גיור כהלכה
אל תשאלי כאן שאלות מסוג הזה אלה שאלות שחכמים ורבנים מוסמכים צריכים לענות עליהם לא אנחנו חח
יש הלכות מדוייקות מה זה גיור ביהדות.
אם היא עברה גיור ברבנות, היא יהודיה. זה לא ניתן לביטול או שינוי גם אם לצערנו היא לא תקיים מצוות.