5 תשובות
(:
הגיוני...
ניצלת. אם היית ממשיך איתה זה כנראה היה קורה שוב ושוב ושוב והלב שלך היה נמעך
אנונימית
אולי עדיף ככה.
קח לך קצת זמן להתאפס, בלי לחץ.
בהצלחה :-)
קח לך קצת זמן להתאפס, בלי לחץ.
בהצלחה :-)
איזה מסכן. ישר כוח גבר!
באותו הנושא: