5 תשובות
לא נשארת צלקת אם מחטאים את העגיל כמו שצריך
עם מתאמצים אפשר לראות את זה אבל עם מסתכלים על הפנים בכללי אז לא רואים
אני הוצאתי את העגיל בגלל אינפקציה עם אין לך אינפקציה או פצע שם לא נראלי שהיה לך משהו
אני הוצאתי את העגיל בגלל אינפקציה עם אין לך אינפקציה או פצע שם לא נראלי שהיה לך משהו
הורדתי נזם פעמיים. בפעם הראשונה נשארה צלקת קטנטנה, עברה לאחר חצי שנה. בפעם השניה לא נשארה צלקת.
כל עוד את מחטאה את העגיל כראוי ושומרת על סטריליות, אין סיבה שתישאר צלקת קריטית. קחי בחשבון שסחוס האף מתחדש כל כמה זמן, כך שגם אם תישאר צלקת, היא תעבור בסופו של דבר.
כל עוד את מחטאה את העגיל כראוי ושומרת על סטריליות, אין סיבה שתישאר צלקת קריטית. קחי בחשבון שסחוס האף מתחדש כל כמה זמן, כך שגם אם תישאר צלקת, היא תעבור בסופו של דבר.
שואל השאלה:
וממש אפשר לראות את זה?
וממש אפשר לראות את זה?
אנונימית
כן נקודה אדומה לא משהו רציני אבל כן
באותו הנושא: