5 תשובות
כן, הכי זול שמצאתי זה 3 שקלים לקילו... ממליצה לחכות קצת הם עוד לא טובים. ואני אומרת את זה בתור אחת שהמאכל האהוב עליה הוא אבטיח.
דווקא אכלתי אחד ממש טעים לפני שבוע
כן אבל הוא לא טעים ויקר
כן אבל יקר ממש