3 תשובות
שואל השאלה:
^מה למה?
איזה כיף זה להיות בסרט של אנה ועלזה לרגע.
נו מה רציני? שיר של ילדים בסרטי דיסני שרק רוצים ללכת לישון.
פחות אהבתי את השיר
מכוער ואני אוהבת את מאריה של ה90s בכללי
יש לה יותר טובים מזה