5 תשובות
שואל השאלה:
חשבתי שיש כאן אנשי מקצוע פשוט.. אני רק רוצה לדעת אם אני אהיה בסדר.. קבעתי תור למחר ודיברתי עם הרופא והוא לא נשמע מודאג וזה מדאיג אותי יותר.. אני לא צריכה להיות מודאגת מזה? אני לא מבינה...
חשבתי שיש כאן אנשי מקצוע פשוט.. אני רק רוצה לדעת אם אני אהיה בסדר.. קבעתי תור למחר ודיברתי עם הרופא והוא לא נשמע מודאג וזה מדאיג אותי יותר.. אני לא צריכה להיות מודאגת מזה? אני לא מבינה...
אנונימית
יכול להיות שזה בסדר, אל תלחצי כל עוד יש לך תור לרופא וכרגע את לא מרגישה רע את תיהיי בסדר
חייבת ללכת לרופא
תרגישי טוב
תרגישי טוב
תלכי לרופא מהר כן
ותרגישי טוב!!
ותרגישי טוב!!
הכל בסדר תרגעי תנשמי עמוק
תלכי לרופא
ויש פעמים שיש דם בקיא כי מתאמצים מאוד מאוד להקיא וגם במהלך ההקאה
תלכי לרופא
ויש פעמים שיש דם בקיא כי מתאמצים מאוד מאוד להקיא וגם במהלך ההקאה
באותו הנושא: