6 תשובות
שואל השאלה:
גם אני אני מתחילה את בלאק בפעם השנייה
גם אני אני מתחילה את בלאק בפעם השנייה
אני ליטרלי כל כך מסכימה מה-
לא ראיתי עדיין אבל ממליצה על משחק אהבה, בית ספר 2015, פיית הרמת המשקולות קים בוק גו (בדחוף תראי)
מסכימה איתך ככ.. מאז שראיתי את הפנטהאוז שום דרמה לא מעניינת אותי! ואני מחפשת ומחפשת. בא לי עונה 3 כבר
הדילוג פרחים כאב
ממש אהבתי את רוגאל (יש בנטפליקס)