2 תשובות
^ יאא באמת? מה האתר?
אני פשוט מחפשת כבר מלא זמן אודישנים ולא מצאתי אפילו אחד.. זה יכול ממש לעזור לי❤
אנונימית
^^לגבי התשובה הראשונה זה לא נכון יש המון ילדים קטנים שמדובבים דמויות , בכללי יותר קל להתקבל דרך סוכנות אבל יש איזה אתר אני לא זוכרת בדיוק את השם שלו שאפשר להירשם שם לאודישנים ויש בערך 3 אודשנים ואז אם את מתאימה יתקשרו אלייך ויזמינו אותך להקלטות