11 תשובות
ח ח ח ח ח ח ח ח אני בוכה
אלה שעובדים בבילבונג שנעזוב את זה שהתנאי קבלה שם זה קודם להראות מושלמים
וואי לדעתי זארה
אני כי אני פאקינג לובלי פיצס המדהימה תראו איזה יפה אני ואתם לא❤❤❤❤❤❤❤❤
חחח אוליי
זארה. זה תמיד זארה.
דווקא גולדה נחמדים
חצי מרעננה חח
אגב עבודה בבילבונג זה הכל פרוטקציות הכל שם משחק מלוכלך של בנות שמפחדות שיעבדו שם יותר יפות מהן
לדעתי חמוד חביבי חמוד, היא ממש דוחה ומתנאשת בגלל שהיא ככ יפה וחכמה ונחמדה אז היא חושבת שהיא מעל כולם...
העובדות של fix אלוהים ישמורר
באותו הנושא: