9 תשובות
בגיל הזה? בטוחה?
מניח שאם את אוהבת מישהו אז במקום לחכות שהוא יגיד לך תעשי את הצעד בעצמך
היי בחור רוצה נשיקה , כן כן עלמה ואז תנשקי אותו
אל תציבי נשיקה כמטרה, מדובר בעניין משמעותי,
רגשות, פרפרים בבטן...
זה צריך לקרות עם בן אדם שתהיי מאוהבת בו,
ואז זה יהיה הכי מדהים שיש.
רגשות, פרפרים בבטן...
זה צריך לקרות עם בן אדם שתהיי מאוהבת בו,
ואז זה יהיה הכי מדהים שיש.
באתי לכתוב מגילה על זה שאהבה זה יותר ממטרה ויש בזה אשכרה רגשות, ואז ראיתי שאת בת 14
שואל השאלה:
אני לא רוצה אהבה אני רוצה נשיקה
אני לא רוצה אהבה אני רוצה נשיקה
אנונימית
יופי שאת רוצה עכשיו תביני שיש הרבה מעבר לנשיקה וזה לא סתם
אפשר גם סתם הנה קחי נשיקה xo צ'יל אנשים מה התנפלתם עליה כולם לפעמים רוצים קצת אינטימיות
אם את רוצה רק נשיקה ללא אהבה פשוט כשאת לבד עם בחור בגילך שאת סומכת עליו תתחילי בחיבוק קטן או לתת יד ואז פשוט תסתכלי עליו וזה יקרה.(מנסיון שלי) אולי לא תהיה לנשיקה הזאת שום משמעות רגשית אבל אם הוא חמוד וחתייך וובא לך לנסות תעשי את זה
אנונימית
באותו הנושא: