2 תשובות
מרגיש נעים בהתחלה אבל בתכלס זאת פעולה כימית שהורסת את השיער והוא אולי מרגיש נעים אבל נראה שרוף בתור אחת שעשתה החלקה ואז גזרה חצי מהשיער כדי להאריך אותו לבריא
אנונימית
אם עשית לפני זה מלא מחליקים ופנים והשיער שלך היה יבש ובמצב לא טוב אז מן הסתם שאחרי ההחלקה הוא ירגיש קצת שרוף כזה, אבל אחרי ההחלקה את כבר לא תשתמשי במחליקים ופנים ככה שהשיער ישתקם. אל תדאגי זה ישתלם