7 תשובות
יש לך קול טוב צריך רק ללטש אותו יותר לגמרי יש פוטנציאל אם תעבדי עליו יותר
אנונימית יש מצב שאת פונה אליי בפרטי רגע?
אנונימית יש מצב שאת פונה אליי בפרטי רגע?
שואל השאלה:
אני כאילו?
אני כאילו?
אנונימית
כן
יש לך קול מהמם, את מדייקת ושרה עם ביטחון. לא להפסיק, גם אם יש תגובות רעות. תמשיכי לפתח את הקול שלך כי יש פוטנציאל!
תמיד יהיו תגובות רעות, כי תמיד יש קנאים. תתכונני לזה מראש.
שירים מתאימים:
איך אפשר שלא - זה רק מה שעולה לי כרגע. אם יעלה עוד בהמשך אני אכתוב :) בהצלחה מוכשרת!!
תמיד יהיו תגובות רעות, כי תמיד יש קנאים. תתכונני לזה מראש.
שירים מתאימים:
איך אפשר שלא - זה רק מה שעולה לי כרגע. אם יעלה עוד בהמשך אני אכתוב :) בהצלחה מוכשרת!!
שואל השאלה:
תודה ממש, אני לחוצה לגבי זה כי פשוט עוד מעט יש לי אודישנים לאקס פקטור אבל אני מרגישה שאני ממש לא שרה מספיק טוב בשביל להופיע בדבר כזה ואני ממש מפחדת לעשות לעצמי פאדיחות .. מבאס רצח
תודה ממש, אני לחוצה לגבי זה כי פשוט עוד מעט יש לי אודישנים לאקס פקטור אבל אני מרגישה שאני ממש לא שרה מספיק טוב בשביל להופיע בדבר כזה ואני ממש מפחדת לעשות לעצמי פאדיחות .. מבאס רצח
אנונימית
הכי בכיף :) בהצלחה!
את תצליחי, אלא אם תגידי לעצמך אחרת.
וגם אם לא, זו עדיין הצלחה בתנאי שאת לומדת מזה לפעם הבאה.
תמשיכי לעשות פיתוח קול אני ממליץ לך פעמיים שלוש בשבוע הסרטון הבא:
אני עשיתי פעם איתו והמנעד שלי השתפר, הדיקציה שלי. עכשיו פחות יש לי זמן לזה אבל בימים שאני עושה את הפיתוח קול זה תורם מאוד.
מקווה שעזרתי לך. ושוב, בהצלחה :)
את תצליחי, אלא אם תגידי לעצמך אחרת.
וגם אם לא, זו עדיין הצלחה בתנאי שאת לומדת מזה לפעם הבאה.
תמשיכי לעשות פיתוח קול אני ממליץ לך פעמיים שלוש בשבוע הסרטון הבא:
אני עשיתי פעם איתו והמנעד שלי השתפר, הדיקציה שלי. עכשיו פחות יש לי זמן לזה אבל בימים שאני עושה את הפיתוח קול זה תורם מאוד.
מקווה שעזרתי לך. ושוב, בהצלחה :)
שואל השאלה:
תודה ממש !!
תודה ממש !!
אנונימית
באותו הנושא: